Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Moderní, čtyřhvězdičkový hotel přijme do svého recepčního týmu posilu, na pozici hotelová recepční. Částečná znalost anglického jazyka a uživatelská znalost Microsoft office je nutností. Praxe v rámci oboru je velkou výhodu. Pravidelné služby (12 hod.), dle daného měsíčního rozpisu. Ostatní detaily pracovní náplně sdělíme při osobní schůzce. Nabízíme: férové mzdové ohodnocení, stabilní zaměstnání i v těžkých dobách, přátelský kolektiv a firemní výhody, personální stravování, firemní slevy a výhody, relaxační program Kontaktujete nás e-mailem nebo telefonicky v době 8:00 - 15:30 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PlzeňHOTEL VICTORIA s.r.o.
26 000 - 28 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

OstravaVysoká škola báňská - Technick
23 440 - 28 990 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

BruntálVojenská lázeňská a rekreační
24 000 - 26 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PrahaKongresové centrum Praha, a.s.
27 000 - 31 500 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Český KrumlovFONTÁNA HOTEL, s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?