Pomocní kuchaři

Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.


Pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Pracovní náplň: pomocné práce v kuchyni - čištění a krájení zeleniny, příprava studené kuchyně
- Požadavky: praxe v oboru výhodou
- PD Po-Pá, 6:00-12:30 hod., zkrácený úvazek 30 hod./týden
- Své písemné žádosti se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: jkrpcova@seznam.cz, příp. kontakt telefonicky (Po-Pá, 8:00-14:00 hod., paní Ovčačíková, tel.: 725 744 788).

Plat od:
14 800 - 16 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Ovčačíková
725 744 788
jkrpcova|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Pomocní kuchaři

ProstějovCentrum sociálních služeb Pros
21 930 - 23 510 Kč

Pomocní kuchaři

KladnoQING DAO YU YANG s.r.o.
od 19 500 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

NymburkAi Fa International, s.r.o.
od 21 800 Kč

Pomocní kuchaři

NymburkAi Fa International, s.r.o.
od 19 700 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

SvitavyZemědělské obchodní družstvo O
od 30 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

PardubiceMartin Melich
30 000 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?