Personální referenti

První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - účast na poradách - spolupráce s kolegy Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - zázemí ve stabilní a perspektivní firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům - firemní zájezdy - zajímavé finanční ohodnocení (30 000 až 80 000 Kč/m) - možnost účastnit se na významných firemních akcích - karierní růst - vzdělávání

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Personální referenti

BrnoKrajský soud v Brně
23 390 - 34 370 Kč

Personální referenti

BrnoHebl Group s.r.o.
21 300 - 32 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
40 000 - 47 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
od 25 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

České BudějoviceBohemia Works Montagen Managem
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?