Obchodní náměstci (ředitelé)

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Mgr. Lenka Nevečeřalová, tel.: +420 736 608 677, e-mail: gilmoore-clay@seznam.cz


Požadujeme:

-Vysokoškolské vzdělání - preferujeme lékařské nebo chemické zaměření
-Jazyky: španělština plynule, angličtina střední úroveň, oboje slovem i písmem,
-Znalost prostředí -Paraguay, Argentina, Panama, Peru, Kolumbie - výhodou uchazeče je, pokud v některé z těchto uvedených zemí osobně pracoval, popřípadě v této zemi dlouhodobě žil nebo v některé z těchto zemí má v obchodní sféře své osobní kontakty
-Obchodní zkušenosti - upřednostňujeme alespoň orientační znalost při uzavírání smluvních kontraktů a v oblasti vyřizování celních deklarací a zajišťování lodní dopravy
- Časovou flexibilitu a vysokou komunikační úroveň uchazeče


Zaměstnanecké výhody : služební vozidlo, telefon, notebook, náklady na prezentaci našich společností.

Plat od:
140 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.01.2024
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lenka Nevečeřalová
+420 736 608 677
gilmoore-clay|seznam#cz







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.