ABSOLVENTI ELEKTRO | ZAJISKŘETE S NÁMI!

Chomutovští absolventi pozor! Hledáte společnost, která má pochopení pro nováčky? Společnost, která Vás zaučí a nabídne relevantní ohodnocení? Nebojte se s námi spojit své síly!

A co vás čeká? Učit se, učit se, určit se - ALE! - tentokrát ŽÁDNÁ NUDA U KNÍŽEK A TEORIE! U nás můžete získat praxi, rozvíjet to, co vás baví a být tak aktivní součástí naší výroby.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Jiskra mezi námi přeskočí, pakliže

* jste absolventem elektro zaměření s §5
* nebojíte se ušpinit si prací ruce
* netrpíte klaustrofobií když si v monterkách lehnete pod stroj ;)

Opravdu ještě váháte? Podělte se s námi o své obavy či dotazy, ráda na ně nezávazně odpovím.

Bonusy:

- stravenkový paušál
- až týden dovolené navíc dle směnného režimu
- sick days
- příspěvek na penzijní připojištění nebo Cafeterie Sodexo
- dotovaný jídelní automat a káva
- firemní akce pro zaměstnance
- podpora osobního rozvoje a možný karierní růst

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Údržbář
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Usti nad Labem (GR)
M#Drncova#405523203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?