Pracovní náplň:- účtování přijatých faktur, vystavených službových, zálohových a vyúčtovacích faktur, vystavování dobropisů- účtováváni interních dokladů- evidence celních dokladů- zpracovávání statistických dat pro účely Intrastatu, a následné podávání hlášení- sledování a reportování pohledávek a závazků po splatnosti, po první neuhrazené upomínce je informován zákaznický servis- plánování cashflow a jiných ukazatelů dle požadavků- reporting vybraných ukazatelů dle požadavků od vedení společnosti, příprava požadovaných analýz- příprava podkladů pro platby, provádění plateb- zpracovávání podkladů k investičnímu majetku a jejich účtování v ERP systému, účtování o majetku- spolupráce s externím dodavatelem služeb, zástupnost pro zadávání přijatých faktur- správa pošty- správa a archivace účetní evidencePožadavky:- praxe v oboru- VŠ, SŠ, ekonomický směr- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka- všeobecný ekonomický přehled- znalost MS Office, Internet Explorer, ERP systém- výborné komunikační schopnosti- výborné organizační schopnosti- pečlivost, důslednost, spolehlivost- řidičské oprávnění skupiny BZaměstnanecké výhody:- dobré platové podmínky a firemní benefity- 25 dnů dovolené- stravenky- pružná pracovní doba- odměna za odpracované roky- perspektivní práce v rozvíjející se zahraniční společnosti- odborné zaškolení- příjemné pracovní prostředí - 13. plat