Všeobecní administrativní pracovníci

KONTAKT : Ing. Drahuše Pelcová, tel.: 283 104 557, e-mail: drahuse.pelcova@cssz.cz
POHOVOR PO DOMLUVĚ.

Náplň činnosti na tomto služebním místě:

zajišťování specializovaných agend důchodového pojištění, nemocenského pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.


ZAM. VÝHODY :

o 5 týdnů dovolené
o 5 dnů placeného indispozičního volna (sick days)
o až 6 dnů placeného volna k individuálním studijním účelům
o stravenky v hodnotě 100 Kč (příspěvek zaměstnance pouze 20 Kč)
o příspěvek na penzijní spoření (doplňkové penzijní spoření nebo penzijní připojištění) nebo víceúčelové poukázky na kulturu a sport (Gallery Beta)
o péče o dítě v dětské skupině
o pružná služební doba

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.01.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Drahuše Pelcová
283 104 557
drahuse#pelcova|cssz#cz







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?