Specialisté podpory podnikání, správci projektů

Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com

Výhodou:
- Předchozí zkušenost s vedením a organizací projektů a prací napříč týmy
- Alespoň dvouletá předchozí zkušenost v rámci EMEA Payroll procesů a systémů
- Certifikace Kaizen nebo Yellow Belt
- Dovednosti v rámci MS Office - zejména pokročilá znalost MS Access a MS Excel Office
- Silné analytické a statistické schopnosti
- Angličtina na komunikativní úrovni

Plat od:
65 012 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Thomas Bastin
cz_vialto_infokarta|vialto#com






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavK & P Systems spol. s r.o.
20 000 - 29 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaALPEX AD Servis s.r.o.
od 116 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Rožnov p. RadhoštěmNárodní muzeum v přírodě
21 710 - 31 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyAGRO Kunčina a.s.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?