Řídící pracovníci v oblasti obchodu

Kontaktovat mail novak.kristian@seznam.cz
Znalost ruštiny a místních podmínek ve státech SAS

Plat od:
61 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristián Novák
novak#kristian|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.