Požadavky:1. Zkušenosti s prací s obsahem sociálních sítí (příklady realizovaných případů, příspěvků, videí)2. B2 znalost angličtiny3. Znalosti a povědomí o trendech na sociálních sítích4. Schopnost a zkušenosti s prací s influencery5. Dobré komunikační schopnosti6. Mít umělecký vkus7. Důraz na detaily8. Copywriting a dovednostI natáčení videí9. Tvořivost10. Znalost nastavení osvětlení, kompozice a úhlů pohledu11. Znalost práce s editory videí a fotografií12. Znalost principů výběru barev, správného výběru hudby pro video, interakce se záběry, umístění akcentů13. Zkušenosti s psaním scénářů pro marketingová videaZodpovědnosti:1. Psaní příspěvků, příprava fotek a videí a jejich následná editace2. Brainstorming a prezentace kreativních nápadů na marketingové kampaně i jejich realizace3. Tvorba obsahu na sociálních sítích4. Spolupráce s marketingovým manažerem5. Vypracování strategie pro propagaci na sociálních sítích7. Sledování a analýza efektivity obsahu na soc. sítích, analýza možností ke zlepšení výsledků8. Sledování trendů na sociálních sítích9. Interakce s designéry, fotografy, vývojáři za účelem pomoci při vytváření vizuálního obsahuSouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.