Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací

Kdo jsme?
Jsme Havlíčkobrodská IT firma Komtesa. Od drobných živnostníků a disket jsme se postupně přesunuli k chytrým serverovým řešením, IT bezpečnosti, vývoji e-shopůa velkým firmám. V šuplíku nám leží certifikace Google, díky které pomáháme klientům s organizací uvnitř firmy a řadě podnikům spravujeme sklady a řízení firmy v ERP ESO9. Naší vlajkovou lodí se postupně stala vlastní e-shopová platforma Elasticr.
A všechno, co u nás budeš dělat, se u bude točit okolo Elasticr Frameworku. Ten je naším vlastním řešením a platformou pro kompletní tvorbu malých i velkých e-shopůa řízení skladůs bohatými funkcemi. Abychom ho vypiplali k dokonalosti, investovali do jeho rozvoje tisíce hodin a miliony korun. Už teď díky němu zastřešujeme B2C/B2B e-shopy našich klientů. A nejen to. Děláme e-commerce od A do Z. Tvoříme vše, od slušivého a funkčního designu, přes vývoj až po nastavení všech procesů včetně skladového hospodářství. Na naší platformě běží například Ingredi, Lumax, Mateza, ČSOB, Nakup na Dobro a další.
Protože nabíráme nové klienty na tvorbu e-shopů či řízení skladů a zakázky se nám začínají dost kupit, potřebujeme právě Tebe. Projektového manažera, který se zakousne do práce a zvládne celý proces implementace platformy Elasticr úspěšně odřídit. To jak z hlediska nasazení systému, tak i dlouhodobé strategie a spolupráce s klientem. Jak si tě představujeme?
" Máš zkušenosti s řízením projektů v oblasti implementace softwarů.
" Dokážeš u klienta zajistit kompletní vstupy pro kolegy z vývoje a byznysu.
" Zvládneš naplánovat práci podle produkční kapacity s ohledem na průběh realizace projektů, nové zakázky a dodržuješ pečlivě svěřený budget.
" Rychle reaguješ na změny a snadno přeorganizuješ práci dle situace.
" Jsi mistr vyjednávání. To znamená, že víš, jak komunikovat, dodržet termíny a také někdy vysvětlit klientovi, že pro něj máš lepší řešení jeho nápadu.
" Oplýváš schopností věci dotahovat. Prostě. "getting shit done" přístup.
" A pak taková klasika, bez které se neobejdeš. Počítáme s tím, že máš výborné organizační schopnosti, jsi pečlivý a dokážeš se poprat s vysokou mírou osobní odpovědnosti na každém projektu.
Víme, že supermani neexistují, ale kdyby náhodou…
Pokud máš ve výbavě něco z bodů níže, je to super bonus a rádi tě za to patřičně odměníme. Pokud ne, nezoufej - vše tě naučíme za pochodu.

" Díky zkušenostem zvládáš od klienta získat potřebné informace pro přípravu technického briefu vč. naplánování jednotlivých fází výroby od UX/UI, přes grafiku, programátory. A odřídíš celý projekt nebo i jeho část.
" S přehledem se orientuješ v Atlassian nástrojích a Google Workspace.
" Znáš administrativní rozhraní nějaké běžně používané platformy. Takže jsi třeba pracoval v nějakém ERP/CMS jako je Wordpress, Joomla nebo Wix.
" Bude se ti hodit, pokud nejsi jenom čistokrevný projekťák, ale máš zkušenosti s webem, kódem, e-commercí nebo vývojem produktu či softwaru.
Proč se ti u nás bude líbit
" Děláme práci pro zajímavé značky. Mezi naše kli

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Jíchová
720 978 335
mjichova|komtesa#com






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaŠTOCHL GROUP s.r.o.
40 000 - 45 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TřinecStatutární město Třinec
24 100 - 31 820 Kč

Úředníci jinde neuvedení

KyjovMěsto KYJOV
24 100 - 37 370 Kč

Úředníci jinde neuvedení

HumpolecO2 Czech Republic a. s.
37 000 - 67 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceLANNUTTI CZECH, s.r.o.
20 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.