Obchodní referenti

Výhodou:
Znalost angličtiny, znalost IT - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách. IT konzultace na úrovni businessu. Znalost Workday.
Náplň práce:
Řešení technických problémů. Komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit v rámci přidělené oblasti - zajištění bezpečnosti a chodu všech kritických součástí - zákaznický servis.
Benefity:


- smlouva na dobu neurčitou
- možnost hybrid work/ full remote
- 25 dní volna+ 2 sick days
- podpora vzdělávání - IT kurzy, certifikace, jazykové kurzy a osobní rozvoj
- stravenkový paušál 90 Kč ke mzdě
- odměna za doporučení zaměstnance až 80 000 Kč
- Cafeteria Benefit plus program - 10 400 Kč ročně na sport, kulturu, zdraví, cestování nebo vzdělávání, příspěvěk na penzijní a životní pojištění
- nadstandardní finanční podpora při dlouhodobé nemoci
- volný vstup do Individual Fitness v?budově Tietoevry (Ostrava), příspěvek na Multisport kartu (ostatní lokality)
- příplatky za přesčasy a pohotovost nad rámec legislativy
- přátelská, otevřená severská firemní kultura s důrazem na well-being

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.10.2023
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Malášek Nesvatbová
+420720 070 543


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

HodonínBRAVSON GROUP s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

BřeclavFosfa a.s.
32 000 - 42 000 Kč

Obchodní referenti

OstravaAM PNEU s.r.o.
24 000 - 30 000 Kč

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Obchodní referenti

KroměřížAEV, spol. s r. o.
27 000 - 40 000 Kč

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?