Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

životopis a motivační dopis na adresu dana.jakubcova@museumofbricks.cz.
Hlavní manažer/ka bude mít na starosti celý chod naší největší pobočky v Praze na Národní.
Pokud máte zkušenosti s vedením týmu alespoň 3 roky a jste schopni efektivně vést tým, motivovat zaměstnance a vytvářet přátelskou atmosféru v pracovním prostředí, tak jste nás člověk :-).


Co očekáváme:
Vedení a rozvoj týmu zaměstnanců včetně plánování směn a monitorování pracovního výkonu
Zajištění efektivního provozu muzea, včetně správy zásob, výstavního prostoru a obchodu
Komunikace s návštěvníky a zajištění jejich spokojenosti (komunikativní znalost AJ)
Minimálně 3 roky zkušeností s vedením týmu
Vynikající komunikační a organizační dovednosti
Cit pro pořádek
Zájem o Lego

Co nabízíme:
Práci pouze na 15 dní v měsíci
Sick day
Příspěvek na dopravu
Zaměstnanecké slevy na produkty LEGO
Možnost osobního a profesního rozvoje
Kvartální odměny
provize z prodeje (od 1500,- výše)


Pro zájemce zasílejte svůj životopis a motivační dopis na adresu dana.jakubcova@museumofbricks.cz. Těšíme se na vaši přihlášku!
Sleva na Lego, odměny z prodaného zboží, rozvojové aktivity, firemní akce, sickday, příspěvek na dopravu

Plat od:
24 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.10.2023
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dana Jakubcová
+420 721 043 717
Dana#jakubcova|museumofbricks#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

PardubiceVězeňská služba České republik
26 180 - 34 740 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?