Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

FINANČNÍ KONTROLOR/KA POŽADUJEME: VŠ ekonomického směru, prokazatelné zkušenosti s controllingem a kalkulací nákladů, praxe v controllingu min. 5 let, dobrá orientace v účetních a daňových zákonech, pokročilá znalost Excel, dobrá znalost AJ, znalost SAP výhodou NÁPLŇ PRÁCE: zodpovědnost za oblast rozpočtování a controllingu firmy, sestavování a kontrola kalkulací, kontrola výrobních zakázek, alokace režijních nákladů, sledování rozpočtu, jeho plnění, management nákladů, spolupráce při přípravě ročního plánu a pětileté strategie společnosti, reporting mateřské společnosti, analýzy a komentáře pro vedení společnosti NABÍZÍME: příspěvek na dopravné, stravenkový paušál, flexipassy, dodatková dovolená, motivační bonusy, příspěvek na penzijní pojištění, 13. plat PRVNÍ KONTAKT: telefonicky v Po-Pá od 8:00-14:00 hod. nebo e-mailem na hpaprskarova@sonavox.cz ov. 4.4.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?