Pomocní kuchaři

Samostatná obsluha otočného grilu, zvedání těžkých břemen 20 - 40 kg.
Pracovní doba stanovena podle potřeb zaměstnavatele - 2 hodiny ráno, 4 hodiny odpoledne a 2 hodiny večer.
První kontakt telefonicky.

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Taleh Širin Hadžili
773 605 036
hajilitaleh|gmail#com






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
35 000 - 44 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaRestCo KV s.r.o.
od 19 500 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

VrchlabíPivovarská bašta s.r.o.
od 35 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů), pomocní kuchaři

OlomoucZákladní škola a Mateřská škol
23 000 - 27 000 Kč

Pomocní kuchaři

TáborPekárna a cukrárna Dražice s.r
145 - 165 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaLOMBOK GROUP s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.