Customer service with German | call centre | full office or full remote | Brno

ARE YOU INTERESTED IN:
? Providing top-notch assistance to our clients?
? Actively communicate in German and English every day?
? Work in a dynamic, modern call centre environment?

Join our team and avail yourself of the various perks we provide to our staff.

We offer the opportunity to work directly in our modern call center in Brno, or fully from home from anywhere in the Czech Republic ????

Our focus is on ensuring a superior level of support for our German clientele during their travels, delivered through effective communication over the phone and via email.

SUBMIT YOUR !ENGLISH! resume, and we will reach out to you with further details.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
41 000 Kč
Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

? Reside in the Czech Republic or be open to relocate
? Proficient communication skills in German and advanced English
? Previous experience in client care, customer support, etc., is an advantage
? Exhibit time flexibility and the capability to work in various shifts, including weekends
? Demonstrate punctuality, reliability, and maintain a professional approach to work
? Attend onsite training in Brno for either 6 or 10 weeks (depending on whether you choose office or remote work – accommodation is provided)

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- friendly office environment or work fully from home
- sophisticated learning system
- assistance with relocation from abroad
- language courses
- multisport card
- other unique employee benefits

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Pracovník podpory zákazníků
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
A#Hlinkova#403438203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaDOCEO - Jazyková škola s práve
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLordMax s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaDT účetnictví Praha s.r.o.
21 300 - 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLOGISTIK JOBS CZ s.r.o.
od 22 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Seřizovač/technický operátor – náborák 30.000 kč! #2214 (32 - 40.000 kč)

32 000 - 40 000 KčMladá Boleslav Jobs contact personal, s.r.o.

Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři

21 710 - 34 370 KčBrno Střední škola strojírenská a e

Technici počítačových sítí a systémů

od 28 000 KčBrno Cgi it czech republic s.r.o.

Kurýr bolt food (olomouc)

200 - 300 KčOlomouc Fajn-brigady.cz

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.