Stavební údržbáři budov a inženýrských děl

Požadované dovednosti: Osvědčení o odborné způsobilosti k výkonu činností v elektrotechnice dle NV č. 194/2022 Sb., Elektrotechnik-§ 6 s praxí 5 let; Řidičský průkaz sk.B; Znalost práce na PC
Nabízené výhody: Práce u stabilní nadnárodní společnosti, příspěvek na dovolenou a Vánoce, příspěvek na dopravu, podnikové stravování, dovolená 25 dní + dovolená za odpracované roky, věrnostní a jubilejní odměny, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, příjemné pracovní prostředí
Upřesňující informace: Manuální zručnost, schopnost týmové práce, flexibilita
Kontakt: Jana Růžičková (personalistka), tel.: 388 374 124 nebo 731 625 298,
e-mail: jana.ruzickova@vishay.com , https://jobs.vishay.com

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Prachatice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Růžičková
+420 388 374 124 , +420 731 625 298
jana#ruzickova|vishay#com






Podobné nabídky práce

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaFLORÍÁ D & N s.r.o.
od 19 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaVIK.SOF.VAN. s.r.o.
od 19 500 Kč

Pomocní pracovníci v rostlinné výrobě

PrahaVIK.SOF.VAN. s.r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaLAV&PAV GROUP s.r.o.
od 19 800 Kč

Dlaždiči

ZnojmoDW STAVBY BRNO s.r.o.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.