ELEKTRIKÁŘ | CHOCEŇ

Hledá se ELEKTRIKÁŘ, nástup možný IHNED!

Máš zkušenosti v oblasti slaboproudých nebo silnoproudých přístrojů a elektrického vedení? Nevadí Vám práce ve 3 směnném provozu?

Tak se přidej k NÁM!

Co bude tvá náplň práce?

- Zabezpečit spolehlivý chod výrobního zařízení - lisy a výrobní linky
- Řešení aktuálních havárií ve výrobě
- Provádění pravidelné údržby
- Účast při modernizaci a vylepšování strojůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Pardubický kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Min. SOU elektrotechnického směru §6 vyhlášky 50/1978 Sb.
- Praxe v oboru výhodou
- Práce ve vícesměnném provozu

Bonusy:

- Bonusové příplatky
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na telefon
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost kariérního a odborného růstu
- Možnost zaškolení ve školicím středisku Siemens, Bosch Rexroth
- Bezplatná autobusová doprava firemním autobusem

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektrikář – silnoproud
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Hradec Kralove (GR)
s#wagnerova#399220203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.