Pracovníci pouličního poskytování služeb

Místo výkonu práce: dle místa bydliště uchazeče
Náplň práce: příjem letáků od dopravce a kontrola jejich počtu, příprava letáků k roznosu, roznos letáků ve svěřené lokalitě (s pomocí naší praktické tašky nebo vozíku na kolečkách) do poštovních nebo hromadných schránek či na odkladná místa, potvrzení ukončení roznosu e-mailem nebo telefonem. Práce vhodná pro OZP.
Požadujeme: nemusíte mít žádné speciální znalosti či předchozí zkušenosti, vše vás zaučíme, požadujeme pouze svědomitost a zodpovědnost, zkrátka někoho, na koho se můžeme spolehnout
Nabízíme: práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a přátelským kolektivem, výhody hlavního pracovního poměru (odvod na sociální a zdravotní, nárok na dovolenou, nemocenskou, započtení odpracovaných let do starobního důchodu, apod.), dlouhodobou spolupráci, nástup IHNED, popř. dle dohody, individuální a vstřícný přístup k zaměstnancům, pomoc a radu ze strany vedoucího, zkrácený úvazek 10, 15 nebo 20 hodin týdně - dle velikosti sektoru a počtu schránek, pravidelný měsíční hrubý příjem při úvazku 20hod 9450,- Kč, možnost měsíční prémiové složky, flexibilní rozvržení práce dle svých potřeb.
Zaměstnáním u nás nepřicházíte o nárok na invalidní důchod, možnost zkušebního roznosu letáků
Jste osoba se zdravotním postižením a nevíte, zda je pro vás práce vhodná?
Otestujte se na www.testdistributora.cz. Více informací na www.distribucni.cz.
Zaujali jsme Vás? Pak nám, prosím, pošlete životopis nebo nám zavolejte na bezplatnou telefonním linku 800 800 882.
JOBMATCH



Plat od:
4 725 - 9 450 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
08.04.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Markéta Výtisková
800 800 882 (9.00-15.00)
nabor-ozp|distribucni#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.