Pomocní skladníci

Pracovní úvazek zkrácený 20 - 25 hodin/týdně.
Místo je vyhrazeno pro OZP.
Náplň práce:
- vychystávání zboží pro nakládku dodávek
- příjem zboží a jeho uložení
- nakládka zboží do dodávek
- třídění odpadů
- úklid areálu
Práce je vhodná pro lidi s OZP
Za co jsou u nás lidi rádi:
- Peníze. Výplata vždy včas. I v této době. Protože hypotéka, sunar ani dovolená nepočkají.
- Pěkné a čisté prostředí, moderní výrobní areál.
- Šikovné a kamarádské lidi.
- Dovolená podle sebe. Vy víte nejlíp, kdy chcete odpočívat, my vám do toho nemluvíme.
- Bezbariérové pracoviště, přizpůsobení práce možnostem.

Pracovat budete na HPP, úvazkem 4-5 hodin / den, v moderním provozovně v Moravanech u Dašic. Kousek od nádraží.
Ozvěte se, domluvíme se
e-mail: personalistika@jp-kontakt.cz
pevná linka: 466 052 047
mobil: +420 778 484 964

Plat od:
9 750 - 12 200 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Skladník/manipulant
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Blažková Alena Lumande Radka,
778 484 964
personalistika|jp-kontakt#cz






Podobné nabídky práce

Pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

PrahaBEGINDAT s.r.o.
18 900 - 21 000 Kč

Pomocní skladníci

PrahaOPTIMPULS s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocní skladníci

PrahaBAUBUSINESS s.r.o.
od 24 000 Kč

Pomocní pracovníci obchodního provozu

BerounQuynh Cao Trong
od 9 000 Kč

Úředníci ve skladech

HraniceKROK CZ, s.r.o.
25 000 - 26 200 Kč

Ruční baliči, plniči a etiketovači

LitvínovPEDDY Group s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.