Sourcing manager: Služební auto i pro soukromé účely! (mzda na vyžádání)

Máš vůdčí schopnosti a zkušenosti s řízením dodavatelského řetězce? Tak to jsi náš člověk! Do společnosti s více jak 100letou tradicí na trhu hledáme manažera nákupu.
* Jedná se o pozici v top managementu v oborech obchodu a logistiky, což by obnášelo odpovědnost za komplexní zastřešení strategií dodavatelského řetězce.
* Manažerské povinnosti jako je udržování a rozvoj vztahů s dodavateli, koordinace týmů kolegů, mentoring a poskytování zpětných vazeb.
* Implementace KPI’s a jejich monitoring pro zlepšování dodavatelské činnosti.
* Analýzy dat a plánování na základě výkonnostních ukazatelů.

Plat od:
0 - 1 000 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek, Práce na dohodu
Podmínky:

* Praxe s řízením dodavatelského řetezce.
* Skvělý organizační smysl a schopnost vést, inspirovat a motivovat týmy.
* Analytické schopnosti spojené s dovedností naleznout řešení pro optimalizaci procesů.
* Silné dovednosti v oblasti vyjednávání a udržování vztahů s dodavateli.
* Zkušenost se systémy SAP a znalost MS Office.

Bonusy:

* Můžete očekávat roční finanční bonus, pravidelné revize mezd, stravenkový paušál přímo ve Vaší měsíční mzdě a příspěvek na penzijní připojištění ve výši 2-3 % z Vaší mzdy.
* Flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domu s finančním příspěvkem a v odůvodněných případech dokonce možnost full remote.
* Možnost se vzdělávat prostřednictvím externích kurzů a konferencí, jazykové a také možnost dalšího kariérního růstu nejen v ČR, ale i po celém světě v rámci našich poboček.
* Můžete se těšit na kafeterii, systém benefitů zahrnující sport, zdraví, kulturu a volný čas. Zvýhodněné volání pro soukromé účely s možností až 5 benefitních SIM karet pro rodinu a přátele a také slevy u našich partnerů.
* Získejte přístup k naší asistenční lince, která vám poskytne odborné poradenství ve vztazích, práci, právu, financích a mnoha dalších oblastech. Vaše pohodlí a podpora jsou pro nás prioritou!

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákup, Nákup: Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Radim Kapoun
+420 602 335 781
r#kapoun|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.