Řidiči osobních a malých dodávkových automobilů (kromě taxikářů a řidičů zdravotnické dopravní služby)

NÁPLŇ PRÁCE: pracovní místo na zkrácený úvazek 3 hod/den. Pracovní pozice je vyhrazená pro osoby se zdravotním postižením (OZP ID I.,II.,III. stupně invalidity). Fyzicky nenáročná práce - vykládání a nakládání zboží. Zakládání, uchování, skladování materiáků ve skladu. Umět manipulaci zboží používat mechanizační prostředky (paletový vozík), přeprava zboží, výpomoc ve skladě. Volné víkendy. Nástup je možný ihned i dle domluvy.
DALŠÍ POŽADAVKY: příjemné a profesionální vystupování, spolehlivost, dochvilnost, fyzickou a psychickou odolnost, výpis z rejtříku trestů
KONTAKT: telefonicky, e-mailem PO-PÁ 8.00 - 15.00 hod


Plat od:
7 988 Kč
Pracoviště:
Moravská Třebová
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vaněrová, Dvořáková
605 599 731
personalmmsec|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

TachovTraporeda work s.r.o.
od 24 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

Hradec KrálovéPrádelna Fišer s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

NáchodWIMEX s.r.o.
31 500 - 36 000 Kč

Řidiči autobusů, trolejbusů a tramvají

Mladá BoleslavLONDON AUTOMOTIVE, s.r.o.
od 25 000 Kč

Řidiči ostatních speciálních vozidel

Praha-západDEFBETON s.r.o.
od 20 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

OstravaMASTER SPORT s. r. o.
od 20 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?