Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Vaše úkoly :
Administrace servisních případů od jejich přijetí až po fakturaci, včetně sledování průběhu servisu
Termínování, potvrzování a sledování zákaznických zakázek, včetně plánování a komunikace posunů termínů
Plánování a koordinace kalibračních akcí
Vyjasňování a řešení poruch, včetně eskalací
Spolupráce v mezizávodním virtuálním týmu

Vaše kvalifikace :
SŠ/VŠ ekonomického či příbuzného směru
Denní komunikace v německém jazyce
Pokročilá znalost angličtiny
Čeština C1
Silná orientace na zákazníka a servis
Organizovanost, samostatnost a flexibilita

Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Firemní školka, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty

Plat od:
41 000 - 49 000 Kč
Pracoviště:
Prachatice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jakub Hubáček
388452313
jakub#Hubacek|rohde-schwarz#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucOlomoucký kraj
27 250 - 40 120 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.