Inženýři kontroly a řízení kvality v ostatních oborech

Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Náplň práce: implementace a řízení požadavků zákazníka na produkt a proces, analýza zákaznických reklamací, 8D report, kontrola nápravných opatření v procesu, řešení interních neshod napříč týmy podílejícími se na výrobním procesu, provádění kvalitativních testů výrobků dle specifikace, spolupráce na interních a externích auditech, reportování stavu reklamací přidělených projektů. Požadavky: ideálně VŠ či SŠ/SOU technického směru, znalost normy ISO 9001, zkušenosti na obdobné pozici v oddělení kvality, znalost práce s běžnými kontrolními měřidly a zařízeními, znalost výkresové dokumentace, znalost práce s MS Office, znalost AJ na komunikativní úrovni. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, nadstandardní příspěvek na stravování, zvýhodněné telefonní tarify pro celou rodinu, cash back na bankovní účet z výplaty. Kontakt - paní Dubovská Alena, tel.: 778 002 270 (od 08:00 hod. do 15:00 hod.), e-mail: alena.dubovska@ametek.com (pro zaslání životopisu).

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Inženýři technologové, normovači v ostatních oborech

NáchodBATIST Medical Productions s.r
30 000 - 45 000 Kč



Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
50 000 - 60 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.