Mechanici a opraváři autobusů a trolejbusů

Upřesňující informace: Vyučení v oboru autoelektrikář nebo v obou příbuzném. V případě absence vyučení je možné akceptovat praxi v oboru. Zdravotní způsobilost. Zaměstnanecké výhody: náborový příspěvek, stravenkový paušál, možnost ubytování, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, cafeterie, zvýhodněné volání a tankování PHM. Kontakt: telefonicky (8-14h), e-mailem či osobně (8-14h)

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Mechanici a opraváři osobních automobilů

Berounrefraprofi s.r.o.
od 29 400 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

BerounPAC Hořovice s.r.o.
33 000 - 37 000 Kč



Podobné nabídky práce

Mechanici a opraváři osobních automobilů

NymburkJaroslav Tichý
35 000 - 50 000 Kč

Mechanici a opraváři motorových vozidel

Hradec KrálovéATM CZ a.s.
od 40 000 Kč

Mechanici a opraváři motorových vozidel

Dvůr Králové n. L.O.K. Trans Praha spol. s r.o.
od 35 000 Kč

Mechanici a opraváři nákladních automobilů

StrakoniceTruck centrum Strakonice s.r.o
28 000 - 34 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

OpavaS-Profit Opava s.r.o.
38 000 - 45 000 Kč

Mechanici a opraváři motorových vozidel

TáborAutoservis Petr Rada s.r.o.
32 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?