Ostatní řídící pracovníci v oblasti ubytovacích služeb

Kdo nahlásil: Brydlová Vendula, e-mail: vendula.brydlova@andaz.com
Řešení operativních problémů.
Zkušenosti a příslušné odborné znalosti v oblasti navrhování provozních řešení.
Vzdělání v oboru International Hospitality Management. Znalost světových jazyků na komunikativní úrovni.

Plat od:
90 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2023
Obor a Profese:
Ředitel/manažer hotelu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vendula Brydlová
vendula#brydlova|andaz#com

Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci ve školních jídelnách

HustopečeStřední škola polytechnická Hu
22 000 - 30 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti stravovacích služeb

PrahaMcPARTNERS, s.r.o.
27 000 - 37 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti stravovacích služeb

PrahaMcPARTNERS, s.r.o.
27 000 - 37 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti stravovacích služeb

PrahaMcPARTNERS, s.r.o.
27 000 - 37 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti stravovacích služeb

OlomoucEmpower foods, s.r.o.
od 25 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti stravovacích služeb

Praha-západMcPARTNERS,s.r.o.
27 000 - 37 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies