Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

Místo výkonu práce: Karlovarský, Plzeňský a Jihočeský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (do 31.12.2023) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-16:00 h. Požadujeme: řidičský průkaz sk. B+C+E, profesní průkaz zajistíme, praxe výhodou. Nabízíme: svoz na pracoviště zajištěn (místo nástupu je Vrázova 2429/7, 350 02 Cheb). Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 7:00-11:00 h a 12:00-16:00 h) - následná osobní schůzka proběhne na adrese Vrázova 2429/7, 350 02 Cheb.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.04.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Věra Uldrichová
354430357


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

BerounDSV Solutions s.r.o.
od 33 000 Kč

Řidiči zdravotnické dopravní služby

VrchlabíTRANS MEDICAR,spol.s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

Plzeň-severÚněšovský statek a.s.
od 30 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Ústí nad OrlicíVodňanská drůbež, a.s.
27 200 - 30 200 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

BrnoELKOV elektro a.s.
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?