Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce: Pracovník bude zajišťovat komunikaci také (cizojazyční), poradenský servis, vedení jednoduchých evidencí. Vedení evidence písemnost (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci. Vyřizování administrativy související se zahraničními cestami a pobyty. Zpracování databázových souborů avytváření tabulek nebo grafů s využitím příslušného softwaru na PC dle pokynů nadřízeného a předloh. Vkládání dat podle předlohy do tabulkového procesoru, jejich třídění, výběry a tisk. Úřední den pro uchazeče o zaměstnání je každé úterý od 8:00-8:30 hod., Termín je nutné předem telefonicky objednat (od 9:00-15:00)

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Hostivice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivan Holovka
722080140


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PřešticeMěsto Přeštice
od 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TrutnovELEKTROODPADY RECYKLACE s.r.o.
od 18 900 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

RumburkZlatuše Staňková
od 15 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Havlíčkův BrodMartin Drdlík
od 21 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

VyškovPetr Hledík
22 000 - 27 000 Kč

Úředníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 27 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.