Pozice: Specialista/ka kontaktu se zákazníky - ČEZ Mobil AktivaceRozšiřujeme naše řady o nové kolegy/ně, kteří hledají pohodovou práci v přátelském kolektivu a rádi pracují s lidmi.Vaší náplní práce bude komunikace se stávajícími klienty skupiny ČEZ a aktivace jejich nově zřízených služeb. Nejedná se o aktivní prodej. Co bude náplní práce?- Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a aktivovat jejich nově zřízené služby (ČEZ Mobil).- Práce v interních systémech.Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?- Máš výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem a příjemný hlasový projev.- Máš dobrou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel).- Jsi pečlivý/á a spolehlivý/á.- Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru.Proč do toho jít?- Náborový příspěvek 15 000 Kč!- Máš volbu pracovního úvazku - 8, 7 a 6 hodinový.- Jistota toho, že peníze dostaneš vždy včas.- Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 - dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.- Školení na pobočce v místě pracoviště. - Jedná se o fyzicky nenáročnou práci. Nástup od 1.6.2023 na dobu určitou do 31.5.2024. Mzda: 23 000,- až 26 000,- KčKontakt: Vozábová Kateřina, tel.: 380 900 122, e-mail: nabory@atoda.czPrvní kontakt telefonicky po - pá 8:30 - 16.00 hod.Místo výkonu práce: ATODA spol. s r.o. . pobočka Příbram, náměstí T. G. Masaryka 3, Příbram 1