Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Kontakt: petra.loosova@dsepurkynove.cz

Požadujeme
vzdělání podle Zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách
SOU, SŠ a Kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách (možnost doplnit během zaměstnání)
znalost standardů sociálních služeb, individuální plánování
trestní bezúhonnost
dobrou znalost českého jazyka
očkování proti žloutence typu B
zdravotní (potravinářský) průkaz
znalost práce na PC

Náplň práce
přímá obslužná péče v pobytovém zařízení sociálních služeb
zaměstnanec bude klíčovým pracovníkem
podpora a pomoc uživateli při zvládání úkonů péče o vlastní osobu
pomoc při osobní hygieně a oblékání, manipulace s pomůckami, udržování čistoty
podpora soběstačnosti uživatele
posilování životní aktivizace uživatele
vytváření základních sociálních a společenských kontaktů a uspokojování psychosociálních potřeb
vedení dokumentace a podílení se na vytváření individuálního plánu uživatele

Plat od:
22 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2023
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Loosová
petra#loosova|dsepurkynove#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Uherské HradištěSociální služby Uherské Hradiš
od 28 460 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

TeplicePARACELSUS OLD, s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

BruntálSagapo, příspěvková organizace
22 000 - 31 900 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?