Řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

Kontakt: Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com

Požadavky a popis pozice Senior manager -Drug safety- Dohled nad implementací, úspěšným nastavením metrik a dokončením projektů v rámci rozpočtových limitů, požadované kvality a časového harmonogramu v rámci projektových a resortních výstupů- cílů, hlavní kontakt pro zákazníka a call centra, zajištění souladu se standardy ICON, regulačními požadavky a smluvními závazky, zlepšování procesů za účelem zefektivnění a přidávání hodnoty projektům, vyplňování a kontrola zpráv o stavu projektů, koordinace a pezentace, podpora QPPV dle potřeby, rozvíjení vztahů s klienty a portfolia služeb, koordinace iniciativy v oblasti kvality a školení - monitorování a interpretace celosvětových předpisů, průmyslových trendů týkajících se lékařských informací s cílem zlepšit lékařské informační služby a podpořit růst v různých regionech. Diplom z oblasti Molekularni biologie vítán.

Plat od:
95 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2023
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Kavková
marketa#kavkova|ibs-sro#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 20 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

Česká LípaELETH company s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?