Mechanici a opraváři osobních automobilů

PRACOVIŠTĚ Hulín
- fyzicky náročnější práce
- firma zaučí - vhodné i pro absolventy, řidičský průkaz sk. B. výhodou
- PD: Po-Pá, 7:00-16:00 hod, 1x za tři týdny sobota - 7:00- 12:00 hod., po zapracování možnost lepšího finančního ohodnocení, nástup možný ihned
- kontakt osobní nebo telefonický Po-Pá (8:00 - 16:00 hod., pan Malinčík, tel.: 602 971 586), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: motorcentrum@malincik.cz nebo auto@malincik.cz

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Kroměříž
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.05.2024
Obor a Profese:
Automechanik
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Malinčík
602 971 586
auto|malincik#cz, motorcentrum|malincik#cz






Podobné nabídky práce

Mechanici a opraváři motorových vozidel

Praha-východJan Machart
20 000 - 60 000 Kč

Mechanici a opraváři nákladních automobilů

HavířovAUTODOPRAVA MEMA s.r.o.
od 40 000 Kč

Mechanici a opraváři motorových vozidel

KolínVladimír Dejda
30 000 - 35 000 Kč

Mechanici a opraváři autobusů a trolejbusů

LiberecČSAD Liberec, a.s.
23 000 - 33 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

Karlovy VaryVilém Morávek - Servis u Willi
od 28 000 Kč

Mechanici a opraváři osobních automobilů

Rožnov p. RadhoštěmRadim Špůrek
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?