Vaší prioritou bude péče o klienty (např.check in, check out)· Budete hostům poskytovat veškeré potřebné informace o hotelu, městě, akcích, atd. · Nedílnou součástí jsou také administrativní úkony· Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla· Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kulturaCo od vás očekáváme· Máte rád/a práci s lidmi a spokojený klient je vaší prioritou· Máte zkušenost s komunikací s klienty nebo jste absolvent a chcete se učit novým věcem · Vaše čeština a angličtina jsou na dobré úrovni· Zvládáte práci na PC na uživatelské úrovni· Máte v sobě přirozenou pohostinnost, spolehlivost a časovou flexibilitu· Jste schopní řešit neočekáváné situace během směnyCo vás u nás potěší· Motivující složka mzdy (prémie, dýška, další odměny a soutěže)· Multisport karta · Krásná jídelna s nejlepším kávovarem a jídlem zdarma· 5 týdnů dovolené· Take care program (wellness week, sportovní a charitativní aktivity)· Sleva na ubytování v našich hotelech po celém světě· Každý den dostanete vyžehlenou uniformu, kterou vyčistíme za vásSouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.