Poradce pro podnikatelské subjekty

Staň se partnerem pro naše podnikatelské klienty! Vždycky jsi chtěl jednat a podívat do zajímavých firem? Nyní se můžeš stát správcem jejich pojistek (a nejen to!). Mé jméno je Tomáš a v pojišťovnictví působím 20 let. Vypracoval jsem se z pozice Obchodníka až po Regionálního ředitele. Dnes působím jako Manažer pro podnikatele a se svými kolegy spravujeme více než 110 mil. kmen převážně firemních klientů. Učil jsem se z chyb, inspiroval se od zkušenějších lidí, a nakonec jsem vybudoval několik úspěšných týmů. Celý život se řídím mottem, že úspěch není klíčem ke spokojenosti. Spokojenost je klíčem k úspěchu. Pokud tedy máte rádi to, co děláte, budete úspěšní – a s tím Vám rád pomůžu. Co získáte? - Jistotu příjmu - dám Vám do správy více než 100 firemních klientů, kteří Vám měsíčně vydělají v průměru 50.000. - Nad rámec odměn z firemních klientů dostanete první rok podporu ve výši až 650.000. - Jsou pro mě důležité výsledky, ne to, odkud a kdy pracujete. - Know-how - naučím Vás vše, díky čemu jsem se dostal až sem, na Vás bude se toho chopit. - Věci jako výhodný operační leasing na auto, kanceláře, administrativní podporu, příspěvky a bonusy, … beru jako samozřejmost. Zvládnete tohle? - Je pro Vás v pohodě jednat s majiteli firem? - Zvládnete cca 8 schůzek týdně? - Dokážete oslovit nové klienty? - Najdete si čas na vzdělávání, když bude kvalitní a dobře připravené? - Chcete dělat věci jinak? - A když Vám dám peníze, uděláte nějaké super akce pro klienty? Co teď? 1. Pojďme si zavolat. Úplně nezávazně a bez rizika. 2. Respektuji, že nás společný pokec může nadchnout, ale přesto se naše cest nesejdou. 3. Přijďte na dobrou kávu, při které se můžeme vzájemně obohatit. Těším se na Vás :) Tomáš tomas.mazur@generaliceska.cz, tel.:774 862 987

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?