Asistentka personálního oddělení s AJ (35 - 40.000 Kč)

Naše personální oddělení hledá posilu! Hledáme kolegu/kolegyni co hravě zvládá organizaci práce a nebojí se Anglického jazyka. Zkušenosti v oboru personalistiky nebo mzdové agendy pro Vás budou velikou výhodou
* nábor nových zaměstnanců
* příprava pracovních smluv a ostatních dokumentů
* výpomoc se mzdovou agendou
* tvorba inzerce, práce se sociálními sítěmi

Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Břeclav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* min. středoškolské vzdělání
* zkušenosti s personalistikou a mzdovou agendou jsou velikou výhodou, ale VŠE VÁS ZAUČÍME!
* znalost zákoníku práce
* Anglický jazyk – komunikativní úroveň
* znalost práce na PC (MS Office)

Bonusy:

* 13. plat formou ročního bonusu
* 5 týdnů dovolené
* možnost home office
* firemní notebook a telefon
* zvýhodněné tarify
* docházkový bonus
* příspěvek na penzijní připojištění
* příspěvek na sport, kulturu, stravování
* lokalita: Velké Pavlovice

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Lidské zdroje, personalistika
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Tomáš Svoboda
+420 606 733 241
t#svoboda|jobscontact#cz

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies