Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Kontakt:Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.ntt

Hlavním úkolem technika kvality služeb je sledovat a vyhodnocovat kvalitu a přesnost služeb poskytovaných společností s cílem zajistit zlepšení poskytování služeb.

The primary responsibility of the Service Quality Technician is to monitor and evaluate the quality and accuracy of services provided by the company to ensure improvement of service delivery.

Zam. výhody: Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným 5 týdnů dovolené 3 tzv. Sick Days ročně Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fix

Plat od:
30 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.03.2023
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anna Mazurová
anna#mazurova|global#ntt






Podobné nabídky práce

Technici počítačových sítí a systémů

LitoměřiceAroma Praha, a.s.
od 30 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAeven Czech Republic s.r.o.
130 000 - 140 000 Kč

Správci webu

PrahaMirabilis Invest Group s.r.o.
od 18 900 Kč

Správci webu

PrahaSH engineering company s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.