IT Security admin (možnost práce na živnostenský list) (7905)

Pozici obsazujeme pro českou finanční společnost s vývojovou pobočkou v Praze. Na této pozici budete: - zodpovědný za návrh a stavbu bezpečnosti architektury aplikace z oblasti finančnictví - pracovat na implementaci pro řízení procesů kybernetické bezpečnosti - věnovat se řízení, kontrole a nastavení prostředí cloudu z pohledu bezpečnosti - mít možnost ovlivnit nově vznikající projekt - součástí menšího týmu nadšenců Hledáme nadšence do oblasti IT bezpečnosti, který: - má zkušenosti s projektovým řízením v oblasti bankovnictví, IT/IS nebo kybernetické bezpečnosti - se vyzná v IT infrastruktuře, v prostředí MS Windows i Linux a sítí - zná některý ze skriptovacích jazyků (Python/Powershell/bash) - rozumí procesům z oblasti kybernetické bezpečnosti (Identity and Access Management, správa klíčů a jejich úložišť apod.), orientuje se ve standardech CIS a NIST, umí pracovat v cloudu (Azure/AWS/Oracle) - se ideálně setkal s provozem a parametrizací SIEM a Vulnerability Management nástrojů - vystudoval školu zaměřenou na sítě nebo obecně na IT - nemá problém si v angličtině přečíst mail či dokumentaci (a ideálně i prohodit pár slov) Nabízíme: - jedná se o plný úvazek, spolupráci nabízí formou ŽL, otevřeni jsou ale i spolupráci formou klasického zaměstnaneckého poměru - finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem (informaci ohledně mzdy vám rádi poskytneme při dalším kontaktu) - živnostníkům společnost nabízí proplacených 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost většinového home office Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Vaše reakce určitě neskončí zastrčená v šuplíku, ozveme se všem (ať už telefonicky nebo skrz e-mail).

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.