Mádlo Roland, e-mail: roland.madlo@siemens.comVaším úkolem bude - jako první kontaktní bod pro naše zákazníky budete zajišťovat hladký chod našich projektů, služeb a platforem a pomáhat překonat jakékoli nadcházející problémy- odpovídat na dotazy klientů ohledně našich aplikací a služeb prostřednictvím systémů- provádět ruční testy a odstraňovat technické problémy související s našimi aplikacemi- vést interní procesní dokumentaci- to vše ve spolupráci s interními týmy i externími stranamiCo u Vás oceníme o zkušenosti z oblasti Customer Careo dobrou znalost angličtiny - denní komunikace a psaní dokumentace o dobré komunikační a prezentační schopnosti, analytický přístup, orientace na zákazníka o chuť se dále odborně vzdělávat a rozvíjetZaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky