Specialisté v oblasti logistiky

Kontakt:adela.cervena@cz.ttesa.net
Upřesňující informace:
o Preparation of approval material for investment (Project background, FS, etc.) and report to TTC (Japan).
o Support of cost analysis for monthly & budget and report to TTC (Japan)
o Inform TTC annual safety activities to all locations in Logistics department, summarize plan & actual and report to TTC (Japan).
o Organize contract documents of all locations in Logistics department, monitor date of termination, and inform management."
o Window person for any requests from TTC (Japan) such as Global conference, CN activities, Business trip, etc.o Possible business trips.


Požadavky:

o Native Japanese language skill and understanding of Japanese company culture.
o Advanced English skill including communication in spoken and written form.
o High school education as minimum required. University graduate is preferred. At least 2 years of experience.
o Planning and communication skills.
o Good analytical and problem-solving skills.
o Time management skills.
o Organizational skills.
o Teamwork capability.
o Driving license B.

Zaměst.výhody:
- příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- sick days (5 dní ročně)
- příspěvky do Cafeterie (benefity.cz)
- příspěvek na penzijní připojištění
- Nápoje na pracovišti zdarma

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.02.2023
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Adéla Červená
adela#cervena|cz#ttesa#net







Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.