Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu

KO: Zdeněk Hellebrand, tel.: 720 729 278, e-mail: hellebrand@linaset.cz Náplň práce, okruh činností: - odpovědnost za komplexní vedení účetnictví společnosti - zpracování měsíčních a ročních závěrek - metodická a řídící činnost v oblasti účetnictví a daní - vedení a organizace práce kolektivu účetních na pracovištích Bruntál, Budišov nad Budišovkou - řízení a správa interní dokumentace - v oblasti financí - řízení a správa vnitropodnikového informačního systému - spolupráce a komunikace s auditory, daňovými poradci a ostatními odbornými útvary v rámci společnosti Požadujeme: - SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru - minimálně 5 let praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti - znalost komplexního vedení účetní agendy - schopnost tvorby metodických postupů - znalost účetní legislativy, legislativy a účetních postupů v oblasti DPH - znalost komplexní agendy majetku, včetně technického zhodnocení a odpisu - schopnost řídit a vést - organizační a komunikační schopnosti - logické myšlení, preciznost, časová flexibilnost, stresová odolnost - uživatelská znalost MS OFFICE - řidičský průkaz sk."B" Nabízíme: - zajímavou a perspektivní práci pro velkou, stabilní a rozvíjející se společnost - důkladné odborné zaučení - příjemné, nové, moderní pracovní prostředí - kolektiv příjemných pracovníků Zaměstnanecké výhody: - profesní růst, odborná školení - zajímavé platové ohodnocení, měsíční odměny ve výši až 25% ze základní mzdy - možnost výplaty příspěvku na dopravu - dovolená v délce 4. týdnů - po 1 roce navýšení dovolené o 1 týden - očkování proti chřipce - zvýhodněné volání u mobilního operátora Nástup možný ihned.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.