Kontakt: email: tatiana.kralovicova@clearstream.comVaše povinnosti:o Budete kultivovat vztahy s klienty - řešit dotazy, přesně vyhodnocovat požadavky zákazníků a poskytovat řešení. Budete udržovat pozitivní, dlouhodobé a produktivní vztahy s klienty.o Poradíte zákazníkům s každodenním používáním konektivních médií Clearstream Banking a pomůžete klientům najít řešení technických problémůVáš profil:o Jste proaktivní, orientovaný na výsledky, vysoce analytický a organizovaný, silný spolupracovník, sebemotivovaný, strategický a kreativní, otevřený novým nápadům, přístupům, výzvám a prostředí se schopností zvládat více úkolů současně. Dobré komunikační schopnosti (slovem i písmem)o Předchozí zkušenosti na manažerské pozici v rámci Klientského servisu víítányo Schopnost spolupracovat a jasně komunikovat s vedoucími členy organizaceo Silné schopnosti řešit problémy, přesnost, schopnost pracovat jako součást týmuo Zájem o finanční trhy a otevřený přístup k IT infrastruktuře. Výhodou je dobrá znalost post-obchodu a obchodu s cennými papíryo Znalost AJ jazyka na komunikační úrovnio V pracovní smlouvě bude uveden název pozice Financial Services Officer