Prodejci po telefonu

Pro spolupráci s našimi klienty - zaměstnavateli v ČR hledáme energického a cílevědomého Sales Managera.

V této roli budete klíčovým členem našeho týmu, který řídí expanzi prodeje na IT trhu.

Co bude pracovní náplní:
Aktivní vyhledávání nových klientů a nových příležitostí u stávajících klientů;
Budování produktivních vztahů s klienty, uvědomování si jejich obchodní výzvy;
Zjišťování potřeb klientů, jejich schopností a dovedností a osobnostních profilů.
Sjednávání kupních smluv a zajišťování jejich realizace;
Vytváření a dodávání prodejní prezentace.


Požadavky
-Dvouletá praxe v oblasti prodeje služeb;
-Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni;
-Znalost českého jazyka výhodou.


Zaměstnanecké výhody:
Profesní rozvoj;
Komunikace s různými spolky a svazy.
Podpora školení a rozvoje, jako je platba za vzdělávací kurzy
Silný tým a zdravá atmosféra;
24 dní placené dovolené;
8hodinový pracovní den a 5denní pracovní týden;
Pravidelné firemní akce.


Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.01.2023
Obor a Profese:
Prodejce po telefonu/Telesales
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Svitlana Blindovská
+420 775 373 400
s#blindovska|hrsummit#info






Podobné nabídky práce

Prodejci po telefonu

TřebíčSAVE ToDo s.r.o.
15 000 - 35 000 Kč

Prodejci po telefonu

LitoměřiceChannel Partners, s.r.o.
25 200 - 35 200 Kč

Benefit brow artist

Olivova 2096, Nové MěstoTrenkwalder a.s.

Prodejci po telefonu

ZnojmoNIKAL s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.