Seřizovači a obsluha konvenčních dřevoobráběcích strojů na výrobu dřevěných výrobků

Místo výkonu práce: Raná u Hlinska
Co vás u nás čeká: práci na strojích (CNC), dodržování zásad BOZP, PO a EMS, dodržování a naplňování zásad normy ISO 9001:2008.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? máte základní znalost s CNC obráběním - VÝHODOU, nikoliv podmínkou!, jste manuálně zručná, pečlivá, spolehlivá a pracovitá osobnost, umíte číst v technické dokumentaci, jste ochoten učit se novým věcem, máte schopnost pracovat v týmu..
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: moderní a čisté prostředí, zázemí české inovativní a stabilní společnosti, dotované stravování (52 Kč z ceny oběda hradí zaměstnavatel), možnost využití firemních prostor na soukromé oslavy, možnost zajištění ubytování, relokace, jednosměnný provoz, možnost práce na HPP i na IČO

První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 7.30 do 16.30 hod., na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně Raná Po-Pá od 7.30-15.00 hod. Předem si ale domluvte termín návštěvy, aby byl zodpovědný pracovník přítomen.

Plat od:
23 000 - 29 000 Kč
Pracoviště:
Chrudim
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Mechanik
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Kučerová
608 606 696
kucerova|atelier-s#cz







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.