Specialisté v oblasti dopravy

plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické a technické dovednosti výhodou, komunikační dovednosti, práce v mezinárodní společnosti výhodou, zkušenosti v oboru logistiky, orientace na výsledek a smysl pro obchod výhodou

Technické dovednosti: MS OFFICE, SAP, Outlook

Plat od:
40 000 - 46 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2022
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Košťálová
katerina#kostalova|ab-inbev#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti logistiky

KladnoVězeňská služba České republik
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

HodonínCosmotron Bohemia, s.r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

BrnoMIRAI INTEX s.r.o.
od 70 000 Kč

Inženýři ve výzkumu a vývoji v ostatních oborech

PrahaDanfoss s.r.o.
140 000 - 190 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.