Specialisté v oblasti propagace a reklamy

- předchozí zkušenosti jako Art Director v dalších kreativních agenturách minimálně 5 let- nutné
- zkušenost s integrovanými kampaněmi
- zkušenost s prací na mezinárodních klientech
- výrazná orientace a zkušenost s komunikací v digitálním prostředí
- zkušenost s omnichannel komunikací
- ochota k přestěhování do Prahy
- vynikající znalost AJ na úrovní rodilého mluvčí
- znalost jiných jazyků vítána

Plat od:
65 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2022
Obor a Profese:
Specialista marketingu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nela Doróková
nela#dorokova|vmlyr#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaVMLY&R s.r.o.
od 40 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

OstravaMoravskoslezská vědecká knihov
od 26 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PlzeňW & P EURONOVA s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaPoděbrady.ru, s.r.o.
od 26 500 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

PrahaMemorial Česká republika, z.s.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.