Řídící pracovníci v oblasti telekomunikačních činností

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám poslat Váš životopis, rádi Vás pozveme na osobní pohovor. E-mail pro zasílání životopisů: info@avacall.cz

Hledáme pohodového člověka, který má praxi s vedením týmu cca 15 lidí.

Požadujeme:
- umění motivovat svěřený tým
- komunikaci na velmi dobré úrovni
- smysl pro detail
- zaměření na výsledky svého týmu
- praxe v call centru výhodou, nikoliv však podmínkou

Nabízíme:
- pracovní dobu 8-16:30 hod.
- mzdu 25.000,- - 45.000,- Kč
- různorodost a rozhodně ne nudu
- volné víkendy


Plat od:
25 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Chomutov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Egydyová
703 609 392
info|avacall#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

Kutná HoraÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?