Ostatní uklízeči a pomocníci

UKLÍZEČI A OSTATNÍ POMOCNÍCI * Požadujeme: ochotu pracovat ve třísměnném provozu, manuální zručnost. Náplň práce: úklid pracovních ploch, desinfekce podlah, mytí oken, dveří a podhledů, likvidace komunálního odpadu. První kontakt: telefonicky na čísle 777 562 963 v po-pá v době od 10:00-16:00 hodin nebo e-mailem na futov.n@seznam.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Valašské MeziříčíOkresní soud ve Vsetíně
9 450 - 10 875 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Valašské MeziříčíDELTA služby, s.r.o.
od 13 000 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

Valašské MeziříčíHOTEL ABÁCIE s.r.o.
od 135 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní uklízeči a pomocníci

Brno-venkovIng. Ivan Vašíček
od 170 Kč

Pomocníci v kuchyni

PrahaASIAN WOK KOLÍN s.r.o.
od 150 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaLV-Omix s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocníci v kuchyni

PrahaViridana s.r.o.
od 150 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?