Co tě u nás čeká? o Pravidelná každodenní komunikace s partnery (email, telefon, osobní schůzky). o Pravidelná komunikace s celým CISCO teamem v daném segmentu. o Návrh promo akcí pro svěřený segment, jejich realizace a vyhodnocení. o Spolupráce na organizaci akcí a aktivit pro podporu prodeje. o Správa kontaktů a poštovních skupin, kampaní v Informačním systému. o Zpracovávání nabídek a objednávek od zákazníků. o Aktivní sledování činností konkurence (web, CISCO). Co bys měl umět a znát? o SŠ / VŠ vzdělání o Schopnost pochopit všechny fáze obchodního případu - schopnost komunikovat jak uvnitř firmy, tak s dodavatelem a se zákazníky, schopnost improvizovat a zároveň pracovat systematicky. Organizační schopnosti pro tvorbu systému, definici procesů. o Schopnost pochopit podmínky kontraktu v oblasti IT a jejich následné plnění, schopnost udržet a rozvíjet obchodní vztah. o Schopnost samostatné i týmové práce. o Schopnost pracovat se stálým nasazením, dovést věci do realizovatelného stavu. o Osobnost považující stres za přirozenou součást dosahování náročných cílů, přímočará a zároveň pozorná v obchodní komunikaci, důrazná při prosazování změn. Respekt pro týmovou práci, schopnosti a potenciál kolegů na všech úrovních. Vysoká míra osobní odvahy a motivace uspět o Loajalita k firmě. o Plynulá znalost českého jazyka o Základní znalost angličtiny o Práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Share Point, apod.
Zaměstnanecké výhody: Stravenkový paušál, AJ, Multisport karta, Roční kupon na MHD nebo Firemní automobil, 20 dnů dovolené, Sick day, Vouchery na dentální hygienu |