MÍSTO VÝKONU : Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4Kontakt:Anna Mazurová, e-mail: anna.mazurova@global.nttUpřesňující informace:Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Ochota pracovat na směny 24x7. Správa dashboardů/ticketů. Monitoring of the customer's infrastructure, communication with the customer, troubleshooting. Previous experience with IT support required. Willingness to work on 24x7 shifts. Dashboard/ticket management.Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným5 týdnů dovolené3 tzv. Sick Days ročněNáhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročněNotebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardůPříspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době)Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)CafeteriaObčerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma