Řidiči osobních a malých dodávkových automobilů (kromě taxikářů a řidičů zdravotnické dopravní služby)

První kontakt telefonicky.

Zaměstnanec bude vysílán do států EU, je nutná jazyková vybavenost (N, AJ).

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Brno-venkov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2022
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Čermáková
724 859 455
cermakovaaa|email#cz






Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

BerounDSV Solutions s.r.o.
od 33 000 Kč

Řidiči zdravotnické dopravní služby

VrchlabíTRANS MEDICAR,spol.s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů, tahačů a speciálních vozidel

Plzeň-severÚněšovský statek a.s.
od 30 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Ústí nad OrlicíVodňanská drůbež, a.s.
27 200 - 30 200 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

BrnoELKOV elektro a.s.
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?